Project Description
- L.O.A – 14,36 m (47,1′)
Length (hull) – 13,18 m (43,2′)
Beam – 3,95 m (13′)
Definicija klase
Pokrenuta 2007, Targa 44 praktički je isto brod kao Targa 42 ali sa modificiranom krmom zbog duže vodene linije i sa prostranijom strojarnicom. Targa 44 također je opremljena sa revolucionarnim motorima VOLO PENTA IPS sistemom, savršenim izvorom snage za dobro izbalansiranim koritom. 2009 god brod je osvojio nagradu za najprestižniji motorni brod godine sa komentarom žirija:
„Ako ijedan brod zaslužuje naziv „4 x 4 na moru“ onda je to ovaj brod. Na testu je ovaj brod pogonjen novim IPS-om dostigao 38 čvorova sa 11 članova posade na brodu – više nego dovoljno za uvjeriti nas da Targa 44 nije samo očiti pobjednik na natječaju za nagradu Wheelhouse (Kormilarnica) & Walkaround (Prolazi) nego i naš najomiljeniji 4 x 4!“
Prostrana prednja kabina (CFC verzija) – nudi dodatni komfor na brodu. Ovaj alternativni izgled (layout) prednje palube i prednje kabine (pramčane) ima za rezultat povišenu prednju palubu sa sigurnosnom ogradom te jednostavno kretanje. U unutrašnjosti broda „CFC“ verzija nudi mnogo više prostora, skladišta i komotniju vlasničku kabinu. Veliki krevet „otok“, dodatan krevet za 1 osobu te pripadajući toalet sa tušom čini spavanje na ovom brodu mnogo udobnijim.
L.O.A*
14,36 m (47,1′)
Length (hull)
13,18 m (43,2′)
Beam
3,95 m (13′)
Draught
1,10m (3,6′)
Weight
approx. 10.000 kg
Fuel tank
1500 L
Water tank
350 L
Hot water boiler
40 L
Holding tank
120 L
Engine option
2 × D6-330 (486 kW, 660 HP)
2 × D6-370 (542 kW, 740 HP)
2 × D6-400 (588 kW, 800 HP)
2 × IPS500 (544 kW, 740 HP)
2 × IPS600 (640 kW, 870 HP)
Top Speed
35–39 K.T.
Cruising speed
(2×370 HP) approx. 30 K.T.
Fuel Consumption
(2×370 HP) approx. 3,0 L/N.M.
*Ukupna duljina, često skraćena (LOA, o/a, o.a. ili oa) je maksimalna duljina trupa broda izmjerena paralelno s vodenom linijom.
- Kormilarnica sa dvoja klizna vrata
- Široki prolazi oko kormilarnice
- Prednja i stražnja paluba koje se samostalno prazne
- 10 sjedala na palubi + 6 na gornjem mostu
- Sjedište na prednjoj palubi sa spremnicima u obliku slova U
- Kormilarnica na flybridge-u (gornjem mostu)
- Dupla ulazna vrata sa krme u kormilarnicu
- Platforma za kupanje uključujući ljestve za u more
- 9 sjedala u kormilarnici
- Stol za jelo za 6 osoba
- Kuhinja (kuhalo, mikrovalna pečnica, frižider, frizer, svježa voda)
- 1 dupli krevet + 1 krevet za mornara u stražnjem dijelu broda
- WC sa pripadajućim tušem u stražnjoj kabini
- I dupli krevet + krevet za 1 osobu u prednjoj kabini
- WC u prednjoj kabini
- Punjač sa uključenom kontrolnom pločom
- Grijanje na dizel
- Sistem za odmrzavanje
- Pramčani potisnik
- L.O.A* – 14,36 m (47,1′)
- Length (hull) – 13,18 m (43,2′)
- Beam – 3,95 m (13′)
- Draught – 1,10m (3,6′)
- Weight – approx. 10.000 kg
- Fuel tank – 15000 L
- Water tank – 350 L
- Hot water tank – 40 L
- Holding Tank – 120 L
- Engine option 1. – 2 × D6-330 (486 kW, 660 HP)
- Engine option 2. – 2 × D6-370 (542 kW, 740 HP)
- Engine option 3. – 2 × D6-400 (588 kW, 800 HP)
- Engine option 4. – 2 × IPS500 (544 kW, 740 HP)
- Engine option 5. – 2 × IPS600 (640 kW, 870 HP)
- Top Speed – 35–39 K.T.
- Cruising speed – (2×370 HP) approx. 30 K.T.
- Fuel Consumption – (2×370 HP) approx. 3,0 L/N.M.
*Ukupna duljina, često skraćena (LOA, o/a, o.a. ili oa) je maksimalna duljina trupa broda izmjerena paralelno s vodenom linijom.
- Kormilarnica sa dvoja klizna vrata
- Široki prolazi oko kormilarnice
- Prednja i stražnja paluba koje se samostalno prazne
- 10 sjedala na palubi + 6 na gornjem mostu
- Sjedište na prednjoj palubi sa spremnicima u obliku slova U
- Kormilarnica na flybridge-u (gornjem mostu)
- Dupla ulazna vrata sa krme u kormilarnicu
- Platforma za kupanje uključujući ljestve za u more
- 9 sjedala u kormilarnici
- Stol za jelo za 6 osoba
- Kuhinja (kuhalo, mikrovalna pečnica, frižider, frizer, svježa voda)
- 1 dupli krevet + 1 krevet za mornara u stražnjem dijelu broda
- WC sa pripadajućim tušem u stražnjoj kabini
- I dupli krevet + krevet za 1 osobu u prednjoj kabini
- WC u prednjoj kabini
- Punjač sa uključenom kontrolnom pločom
- Grijanje na dizel
- Sistem za odmrzavanje
- Pramčani potisnik
Media & Downloads
Novosti
11 June 2014 – T44 aft door No1!
6 October 2013 – Targa 44 ”aft door” Version
14 June 2010 – Comfort fore cabin available for T35, 37 & 42/ 44
25 February 2009 – Targa 44 – boat of the year 2009
15 August 2008 – Targa 42 in round Britan race 2008
10 December 2007 – Jet-powered Targa 44
25 February 2007 – Volvo Penta IPS 600 for Targa 44
16 November 2005 – Grand Slam for Targa 42 at the World Premiere