Project Description

Naša tradicija proizvodnje brodova

Vrhunska po dizajnu, luksuzna u detaljima. Targa je vrhunac plovidbe na moru – poznat po svojoj neusporedivoj kvaliteti i upravljanju. Četrdeset godina nakon lansiranja, Targa nastavlja inspirirati ljubitelje brodova posvuda da sanjaju o otvorenim vodama i nezaboravnim putovanjima.

Loading...

1976

POČETAK

Oy Botnia Marin Ab je osnovana od strane Johan i Britt-Marie Carepelan

1976

Tvornica Malax, južno od Vase, Finska

1977

Počinje proizvodnja, koju pokreće osoblje od deset ljudi

1977

H-brod služi kao primarni proizvod i unosi se na sve europske sajmove brodova u sjevernoj Europi u prvoj godini.

1977

Proizvodnja Botnia 23 lansira. Ovi brodovi su proizvedeni do 1991. godine kada je izgrađeno 650 brodova.

1981

Počinje proizvodnja NF jedrilica koje traju do 1987

1984

Produkcijska prava za Targa 25 kupljena od Targa Yachts. Počinje cjeloviti razvoj proizvoda.

1989

Targa 29 je lansiran 1989. godine.

1991

Slavna Targa 27 lansirana je u Hamburgu 1991. godine.

1992

Prvi brodovi Targa 23 isporučeni su kupcima.

1994

Godine 1994. Targa 25 MK II je objavljena javnosti.

1995

Targa 33 "Absolut Targa" lansiran je na sjeveru Norveške

1996

Nekoliko policijskih brodova isporučeno je i Norveškoj i Finskoj tijekom sljedećih godina

1997

Metropolitanska policija kupuje svoj prvi Targa policijski patrolni čamac - od tada je kupljeno devet brodova.

1997

Prvi od nekoliko brodova za razgledavanje taksija isporučenih na Grenland.

1998

Predstavljena Targa 37.

1999

Targa 30 - Najbolji motorni brod sajma / Helsinki boat show

2000

Preko 100 zaposlenih

2002

Targa 31 MK II bila je ažurirana verzija popularne Targa 31.

2003

Proizvedeno 1000 H-brodova. Proizvodnja prestaje nakon 1005 izgrađenih brodova u 2004.

2003

Proizvedeno 1000 plovila Targa

2004

Proces vakuumske infuzije korišten je za trup Targa 42, što je prvi put da se to radi u punoj veličini u Finskoj.

2005

"Motorboat of the show" dodjeljuje se Targi 42

2006

Otvaranje novih proizvodnih pogona, do 3000m2

2007

Rast se nastavlja. Targa doseže 200 zaposlenika.

2007

Targa 31 osvaja nagradu za najbolji motorni brod godine

2009

Targa 44 osvaja nagradu motorni brod godine!

2010

Botnia Marin dobiva drugi ekološki certifikat, ISO 14001: 2004 certifikat.

2011

Pokrenuta je nova Targa 32.

2012

Targa 32 osvaja motorni brod godine!

2013

Kabina Comfort Fore za Targa 32

2014

Opcija Targa 44 s otvorenim vratima na krmi

1976

POČETAK

Oy Botnia Marin Ab je osnovana od strane Johan i Britt-Marie Carepelan

1976

Tvornica Malax, južno od Vase, Finska

1977

Počinje proizvodnja, koju pokreće osoblje od deset ljudi

1977

H-brod služi kao primarni proizvod i unosi se na sve europske sajmove brodova u sjevernoj Europi u prvoj godini.

1977

Proizvodnja Botnia 23 lansira. Ovi brodovi su proizvedeni do 1991. godine kada je izgrađeno 650 brodova.

1981

Počinje proizvodnja NF jedrilica koje traju do 1987

1984

Produkcijska prava za Targa 25 kupljena od Targa Yachts. Počinje cjeloviti razvoj proizvoda.

1989

Targa 29 je lansiran 1989. godine.

1991

Slavna Targa 27 lansirana je u Hamburgu 1991. godine.

1992

Prvi brodovi Targa 23 isporučeni su kupcima.

1994

Godine 1994. Targa 25 MK II je objavljena javnosti.

1995

Targa 33 "Absolut Targa" lansiran je na sjeveru Norveške

1996

Nekoliko policijskih brodova isporučeno je i Norveškoj i Finskoj tijekom sljedećih godina

1997

Metropolitanska policija kupuje svoj prvi Targa policijski patrolni čamac - od tada je kupljeno devet brodova.

1997

Prvi od nekoliko brodova za razgledavanje taksija isporučenih na Grenland.

1998

Predstavljena Targa 37.

1999

Targa 30 - Najbolji motorni brod sajma / Helsinki boat show

2000

Preko 100 zaposlenih

2002

Targa 31 MK II bila je ažurirana verzija popularne Targa 31.

2003

Proizvedeno 1000 H-brodova. Proizvodnja prestaje nakon 1005 izgrađenih brodova u 2004.

2003

Proizvedeno 1000 plovila Targa

2004

Proces vakuumske infuzije korišten je za trup Targa 42, što je prvi put da se to radi u punoj veličini u Finskoj.

2005

"Motorboat of the show" dodjeljuje se Targi 42

2006

Otvaranje novih proizvodnih pogona, do 3000m2

2007

Rast se nastavlja. Targa doseže 200 zaposlenika.

2007

Targa 31 osvaja nagradu za najbolji motorni brod godine

2009

Targa 44 osvaja nagradu motorni brod godine!

2010

Botnia Marin dobiva drugi ekološki certifikat, ISO 14001: 2004 certifikat.

2011

Pokrenuta je nova Targa 32.

2012

Targa 32 osvaja motorni brod godine!

2013

Kabina Comfort Fore za Targa 32

2014

Opcija Targa 44 s otvorenim vratima na krmi

Targa se proizvodi ručno u obalnim gradovima Malax i Nykarleby u zapadnoj Finskoj. Zanatstvo koje su pokazali naši stručnjaci jasno se ogleda u svakom završenom brodu Targa. Graditelji blisko surađuju tijekom faze izgradnje kako bi osigurali najvišu moguću kvalitetu. U tvrtki Targa donosimo bogato iskustvo i znanje kako bismo osigurali najbolje moguće rezultate.

Brodovi Targa izgrađeni su precizno i ​​pažljivo na našim brodogradilištima u Zapadnoj Finskoj, gdje suvremene proizvodne tehnologije nadopunjuju tradicionalne metode izgradnje brodova. Više od 200 visoko kvalificiranih profesionalaca dizajnira i proizvodi brodove koji rade po najvišem mogućem standardu. Njihova stručnost odaje počast jedinstvenoj pomorskoj tradiciji Finske i stavlja cijelu Targa flotu u vlastitu klasu.

Kako bi osigurali visoku kvalitetu po kojoj je Targa poznat, Botnia Marin ima dvije proizvodne lokacije “s punom uslugom”. Botnia Marin je tradicionalno brodogradilište u smislu da se gotovo sve radi u kući – u suprotnosti s mnogim dvorištima današnjice koji uglavnom rade kao montažne tvornice. Botnia Marin je ponosna na činjenicu da smo kompetentni u svim fazama izgradnje brodova – od početka lameliranja do završetka radova na plovilu prije isporuke.

Kako bi osigurali visoku kvalitetu po kojoj je Targa poznat, Botnia Marin ima dvije proizvodne lokacije “s punom uslugom”. Botnia Marin je tradicionalno brodogradilište u smislu da se gotovo sve radi u kući – u suprotnosti s mnogim dvorištima današnjice koji uglavnom rade kao montažne tvornice. Botnia Marin je ponosna na činjenicu da smo kompetentni u svim fazama izgradnje brodova – od početka lameliranja do završetka radova na plovilu prije isporuke.

Botnia Marin je također jedinstvena po tome što se gotovo sve radi unutar kuće. Ne samo da pokrivamo svaku fazu u procesu izgradnje brodova, već uvijek vodimo računa o željama kupaca u dizajnu i proizvodnji njihove Targa. Dobivate upravo ono što želite – brod koji zadovoljava i nadmašuje vaša očekivanja u svakom pogledu.

“Targa is very far away from an off-the shelf product. We provide our customers with a fully personalized boat. You choose color, upholstery, navigation system, pantry equipment, fittings, and so on. We then build it.”
Robert Carpelan, Sales Director