Project Description
- L.O.A – 12,36 m (40,6′)
Length (hull) – 11,25 m (36,9′)
Beam – 3,50 m (11,5′)
Snažni klasik
Targa 37 će vas odvesti na odredište u besprimjernoj udobnosti i sigurnosti. Sa lakoćom prenosi više od nekoliko osoba i elegantno je dotjerana sa odvojenim kabinama kako bi osigurala privatnost i udobnost putnicima. Njen klasičan dizajn, čvrsta gradnja i nadmoćna kvaliteta izrade i upravljanja čine Targu 37 savršenim odabirom za duge i zahtjevne navigacije.
Targu 37 lako je prilagoditi vlastitim zahtjevima, sa mnogo alternativnih mogućnosti za odabrati uključujući normalan most ili povišeni most (Hi-fly Fly bridge), straight ili negative transom i različitim verzijama layout-a prednje kabine.
Povišeni most (hi-fly fly bridge) daje ovom plovilu nov, privlačan izgled i smješta komotno 5 osoba. Umjesto uobičajenog rasporeda sa 2 odvojena kreveta u prednjoj kabini, vlasnik može tražiti preinaku u kabinu sa duplim krevetom i pripadajućim toaletom i tušom.
Danas je Targa 37 omiljeni izbor onih koji se bave zahtjevnim transportom te razgledavanjem na Grenlandu gdje su snaga i odlične maritimne sposobnosti apsolutno potrebne.
L.O.A*
12,36 m (40,6′)
Length (hull)
11,25 m (36,9′)
Beam
3,50 m (11,5′)
Draught
1,10m (3,6′)
Weight
approx. 8200 kg
Fuel tank
1350 L
Water tank
230 L
Hot water boiler
20 L
Holding tank
120 L
Engine option
2 x D4-260 (382 kW, 520 HP)
2 x D4-300 (442 kW, 600 HP)
2 x D6-330 (486 kW, 660 HP)
2 x D6-370 (542 kW, 740 HP)
2 x D6-400 (588 kW, 800 HP)
2 x IPS400 (442 kW, 600 HP)
2 x IPS500 (544 kW, 740 HP)
2 x IPS600 (640 kW, 870 HP)
Top Speed
30–38 K.T.
Cruising speed
(2×370 HP) approx. 32 K.T.
Fuel Consumption
(2×370 HP) approx. 3,1 L/N.M.
*Ukupna duljina, često skraćena (LOA, o/a, o.a. ili oa) je maksimalna duljina trupa broda izmjerena paralelno s vodenom linijom.
- Kormilarnica sa dvoja klizna vrata
- Široki prolazi oko kormilarnice
- Prednja i stražnja paluba koje se samostalno prazne
- 10 sjedala na palubi + 3 na gornjem mostu
- Sjedište na prednjoj palubi sa spremnicima u obliku slova U
- Kormilarnica na flybridge-u (gornjem mostu)
- Dupla ulazna vrata sa krme u kormilarnicu
- Platforma za kupanje uključujući ljestve za u more
- 7 sjedala u salonu-kormilarnici
- Stol za jelo za 6 osoba
- Kuhinja (2 x kuhalo + voda)
- 1 dupli + 1 pojedinačna ležaja u stražnjoj kabini
- WC-tuš u stražnjoj kabini
- 2 kreveta u prednjoj kabini
- Dodatna oprema prikazana na fotografijama
- Dodatne mogućnosti dostupne
- L.O.A* – 12,36 m (40,6′)
- Length (hull) – 11,25 m (36,9′)
- Beam – 3,50 m (11,5′)
- Draught – 1,10m (3,6′)
- Weight – approx. 8200 kg
- Fuel tank – 1350 L
- Water tank – 230 L
- Hot water tank – 20 L
- Holding Tank – 120 L
- Engine option 1. – 2 x D4-260 (382 kW, 520 HP)
- Engine option 2. – 2 x D4-300 (442 kW, 600 HP)
- Engine option 3. – 2 x D6-330 (486 kW, 660 HP)
- Engine option 4. – 2 x D6-370 (542 kW, 740 HP)
- Engine option 5. – 2 x D6-400 (588 kW, 800 HP)
- Engine option 6. – 2 x IPS400 (442 kW, 600 HP)
- Engine option 7. – 2 x IPS500 (544 kW, 740 HP)
- Engine option 8. – 2 x IPS600 (640 kW, 870 HP)
- Top Speed – 30-38 K.T.
- Cruising speed – (2×370 HP) approx. 32 K.T.
- Fuel Consumption – (2×370 HP) approx. 3,1 L/N.M.
*Ukupna duljina, često skraćena (LOA, o/a, o.a. ili oa) je maksimalna duljina trupa broda izmjerena paralelno s vodenom linijom.
- Kormilarnica sa dvoja klizna vrata
- Široki prolazi oko kormilarnice
- Prednja i stražnja paluba koje se samostalno prazne
- 10 sjedala na palubi + 3 na gornjem mostu
- Sjedište na prednjoj palubi sa spremnicima u obliku slova U
- Kormilarnica na flybridge-u (gornjem mostu)
- Dupla ulazna vrata sa krme u kormilarnicu
- Platforma za kupanje uključujući ljestve za u more
- 7 sjedala u salonu-kormilarnici
- Stol za jelo za 6 osoba
- Kuhinja (2 x kuhalo + voda)
- 1 dupli + 1 pojedinačna ležaja u stražnjoj kabini
- WC-tuš u stražnjoj kabini
- 2 kreveta u prednjoj kabini
- Dodatna oprema prikazana na fotografijama
- Dodatne mogućnosti dostupne